Zlínská 50

Jak se stravovat při závodě?

Jak se stravovat při závodě?

Závod Zlínská 50 startuje již tuto neděli, proto vám společně s naším partnerem www.sportvyziva.cz přinášíme pár tipů, jak správně doplňovat energii z výživových sportovních doplňků. Před závodem i po jeho skončení bude možné navštívit prodejní stánek, kde můžete konzultovat i nakoupit vše potřebné. Pro závod budou předpřipraveny závodní balíčky SiS - Science in Sport.
 
Jak správně používat sportovní doplňky
1) před v průběhu i po závodu nezapomínejte na pitný režim v podobě iontových (isotonických) nápojů či vody, po skončení závodu doporučujeme pro urychlení regenerace použít regenerační nápoj
2) pro nastartování metabolismu cca 20 minut před závodem doplňte sacharidy, např. tyčinkou SiS
3) v průběhu závodu cca každých 20-30 minut doplňujte energii i tekutiny (tyčka, gel, voda, nápoj, ...), nečekejte až budete žízniví, unavení nebo hladoví, to už bývá na doplnění energie pozdě...
4) energii vždy doplňujte v klidnějším tempu, asi 5-10 minut před zvýšenou intenzitou např. před kopcem, před nástupem, při spurtování (žaludek při vysokém výkonu nedokáže dodanou energii zpracovat)
5) při závodu je výhodné použít unikátní isotonické gely SiS, které není nutné ihned po konzumaci zapíjet, přípravky s kofeinem užívejte cca 30 před koncem závodu
 
Pro ty, co chtějí o používání sportovní výživy vědět více - https://www.youtube.com/watch?v=fm13kCZm2ME
 
Přejeme vám mnoho štěstí a sil!

 

 

 

Zpět

Naši partneři

Generální partner

Partner

Hlavní partneři

Partner Partner Partner Partner Partner Partner

Partneři

Partner Partner Partner Partner Partner Partner Partner

Dodavatelé

Partner Partner Partner Partner Partner Partner

Partner

Mediální partneři

Partner Partner Partner Partner



"Zlínská 50 je podporována statutárním městem Zlínem a Zlínským krajem"